۵ نقطه پرحادثه در حوزه استحفاظی شهرستان میاندوآب آشکارسازی شد

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب از آشکارسازی ۵ نقطه پرحادثه در حوزه استحفاظی شهرستان میاندوآب خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“علیرضا اشرف زاده با اعلام این خبر گفت: از ۹ نقطه پرتصادف مصوب در شهرستان میاندوآب عملیات آشکارسازی در  ۵ نقطه انجام و اقدامات ایمن […]

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب از آشکارسازی ۵ نقطه پرحادثه در حوزه استحفاظی شهرستان میاندوآب خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“علیرضا اشرف زاده با اعلام این خبر گفت: از ۹ نقطه پرتصادف مصوب در شهرستان میاندوآب عملیات آشکارسازی در  ۵ نقطه انجام و اقدامات ایمن سازی در ۴  نقطه دیگر صورت گرفته است.
وی از نگهداری رويه راههاي فرعي و روستايي اعم از لكه گيري، درز گيري، روكش آسفالت گرم، آسفالت سرد، آسفالت حفاظتي طی یکسال گذشته خبرداد و اضافه کرد: روکش آسفالت در پنج محور راه روستایی شامل نظام آباد، ارمناک، ابراهیم حصار، اوزون اوبا، خیر آباد نزدیک به ۱۱ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی صد در صد خاتمه و به بهره برداری رسیده است.
اشرف زاده از احداث و بازسازی پل های راههای شهرستان خبر داد و اضافه نمود: عملیات تعمیرات پل ستارخان در محور میاندوآب – تبریز با اعتباری بالغ بر ۶۰۰۰ ميليون ريال، عملیات تعمیرات پل چالخاماز در محور میاندوآب – شاهین دژ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ ميليون ريال و عملیات تعمیرات پل ۱و۲ کشاورز در محور میاندوآب – شاهین دژ با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ ميليون ريال انجام یافته است.
وی گفت: در بخش حریم طی سال گذشته ۳۰ عدد مجوز صادر شده و تعداد احکام قضایی صادر شده ۲۰ عدد است و  ۸ حکم نیز به مرحله اجرا رسید.
مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۲۷ – ج – ۸:۱۵
رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)