اسکان تابستانی فرهنگیان درمدارس آذربایجان غربی صورت نمی گیرد

مهاباد-بالویز”سفیر-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان،گفت:آموزش و پرورش آذربایجان غربی اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس را انجام نخواهد داد به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” تورج سلیمان زاده،اظهارداشت : آموزش و پرورش آذربایجان غربی در تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اسکان فرهنگیان در مدارس را […]

مهاباد-بالویز”سفیر-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان،گفت:آموزش و پرورش آذربایجان غربی اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس را انجام نخواهد داد

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” تورج سلیمان زاده،اظهارداشت : آموزش و پرورش آذربایجان غربی در تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اسکان فرهنگیان در مدارس را انجام نخواهد داد.

سلیمان زاده ،افزود: اسکان فرهنگیان در مدارس تابع تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و در تابستان به دلیل حفظ سلامت شهروندان و فرهنگیان عزیز انجام نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مراکز رفاهی و خانه‌ های معلم‌ با توجه به سیاست گردشگری هتل‌ها در حال حاضر به فرهنگیان در شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات به صورت محدود و در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

سلیمان زاده بیان کرد: این استان دارای ۱۵ خانه معلم با ۱۲۲ اتاق و ۴۹ سوییت با ۶۹۰ تخت خواب است که در تمامی آنها  پروتکل‌های بهداشتی همانند هتل‌ها رعایت شده و در اختیار فرهنگیان قرار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اسکان مدارس مانند ایام نوروز ۹۹ تا اطلاع ثانوی و بهبود اوضاع تعطیل است، حتی ظرفیت خانه معلم‌ها که در گذشته نیز ۱۰۰ درصد بوده امسال با استقبال اندک فرهنگیان روبه رو شده و نیمه فعال هستند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۴/۲۶ – پ – ۱۴:۳۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)