بیش از ۱۱ هزار یتیم تحت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی است

مهاباد-بالویز”سفیر– رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۷۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز”  ، حجت‌الاسلام والمسلمین  جابر شوقی، افزود: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۷۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد استان […]

مهاباد-بالویز”سفیر– رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۷۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز”  ، حجت‌الاسلام والمسلمین  جابر شوقی، افزود: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۷۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۶۴ نفر از این افراد را ایتام و ۶ هزار و ۱۲ نفر را  فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال، ۱۶۰ نفر از فرزندان محسنین زیر چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۳۲ هزار و ۸۴۵ حامی در آذربایجان‌غربی عهده‌دار سرپرستی از ایتام و فرزندان محسنین بوده که یک‌هزار و ۳۸۷ نفر از این حامیان در سه ماهه نخست امسال  به خانواده حامیان ایتام و محسنین استان اضافه شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شوقی عنوان کرد: هم‌اکنون سرانه دریافتی هرکدام از ایتام به طور میانگین  ۴۱۳ هزار تومان و سرانه دریافتی هرکدام از فرزندان محسنین به طور متوسط  ۲۱۷ هزار تومان است.

وی تاکید کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان، همچنین با مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ و تماس با شماره تلفن های  “۳۳۴۶۰۹۱۹” و “۳۳۴۸۵۳۰۲”  حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را عهده دار شوند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی یادآور شد: این نهاد در نظر دارد با ثبت ‌نام از حامیان جدید، اخذ مساعدت ‌های ویژه از حامیان در حوزه‌ های درمانی، مسکن و جهیزیه و افزایش تعاملات با ارگان‌ها، میزان سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین را افزایش دهد.

وی اظهار کرد:افزایش سرانه نقدی دریافتی ایتام و  فرزندان محسنین، اجرای طرح سفیران ایتام، بهره‌ گیری از بستر فضای مجازی با توجه به شرایط اقتصادی و کرونایی کشور و نیز تکمیل طرح ملی جذب یک میلیون حامی از اهم اهداف اداره اکرام و ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان امسال است.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۱۷ – س – ۱۶:۵۵