پیام تبریک بخشدار مرکزی مهاباد به مناسبت روز دهیار

مهاباد-بالویز”سفیر-بخشدار مرکزی مهاباد به مناسبت چهارده هم تیر ماه روز دهیار پیام تبریک منتشر کرد به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، پیام منتشره بخشدار مرکزی مهاباد ، سلیمان پاکزاد ، به شرح زیر است بسم تعالی نامگذاری چهاردهم تیر ماه به عنوان روز دهیار اقدامی ارزشمند وفرصتی مغتنم برای تجلیل از […]

مهاباد-بالویز”سفیر-بخشدار مرکزی مهاباد به مناسبت چهارده هم تیر ماه روز دهیار پیام تبریک منتشر کرد

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، پیام منتشره بخشدار مرکزی مهاباد ، سلیمان پاکزاد ، به شرح زیر است

بسم تعالی

نامگذاری چهاردهم تیر ماه به عنوان روز دهیار اقدامی ارزشمند وفرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیتهای خالصانه خادمین بخش مدیریت روستایی به شمار می رود .
اینجانب ضمن آرزوی سلامتی وتندرستی برای همه عزیزان به ویژه در این ایام کرونایی که به عنوان بحران جهانی محسوب می گردد. این روز را به کلیه دهیاران دلسوز و توانمند و زحمتکشان عرصه تلاش وسازندگی روستاهای شهرستان بالاخص بخش مرکزی به عنوان مدیران اجرایی تبریک وتهنیت گفته واز خدمات ارزنده این عزیزان تقدیر وتشکر می نمایم . و از خداوند منان برای شما بزرگواران با فعالیتهای شاخص در کنار اعضای محترم شوراهای اسلامی ، زمینه توسعه وآبادانی روستاها را فراهم آورده اید آرزوی توفیق و سربلندی را دارم .

دهیار نمایندهٔ دولت مرکزی و بخشدار می‌باشد ولی دهیار با یک واسطه برگزیدهٔ مردم روستاست.دهیار فردی است که به انتخاب اکثریت اعضای شورای اسلامی روستا برای مدت ۴ سال جهت مدیریت روستا انتخاب و برای گزینش و صدور حکم انتصاب به بخشداری معرفی می‌گردد. انتخاب دهیار صرفاً توسط شورای اسلامی روستا انجام می‌گیرد.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی “بالویز – ۹۹/۰۴/۱۴ – ش – ۰۸:۰۵