بیش از ۱۸۰هزار نفر مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی هستند

مهاباد- بالویز “سفیر– معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت : هم‌اکنون ۱۸۸ هزار و ۶۴۳ نفر معادل ۹۰ هزار و ۷۰۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات متعدد این نهاد بهره‌مند هستند. به گزارش سرویس اجتماعی  پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، مهدی سهیلی، اظهار داشت : از ابتدای سال […]

مهاباد- بالویز “سفیر– معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت : هم‌اکنون ۱۸۸ هزار و ۶۴۳ نفر معادل ۹۰ هزار و ۷۰۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات متعدد این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی  پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، مهدی سهیلی، اظهار داشت : از ابتدای سال جاری، ۲ هزار و ۲۶۱ خانوار در آذربایجان‌غربی جدیدا زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان نسبت به روزهای پایانی سال گذشته، ۲.۵ درصد افزایش یافته است، افزود: ۵۶ درصد مددجویان تحت حمایت در شهرها  و ۴۴ درصد در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

سهیلی با اشاره به تعداد خانوارهایی که زنان ، مسئولیت سرپرستی را برعهده دارند، اظهار کرد: در استان، ۴۷ هزار و ۹۲۳ خانوار،توسط زنان سرپرستی می شوند.

وی عنوان کرد:  ارومیه با ۲۳ هزار و ۱۶۲ خانوار بیشترین و پلدشت با ۲۸۰۵ خانوار کمترین تعداد افراد تحت پوشش را در استان به خود اختصاص دادند.

کمیته امداد امام خمینی، به دستور رهبر کبیر انقلاب (ره) ، در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و توانمندسازی آن‌ها به ریاست حبیب‌الله عسگراولادی تأسیس گردید.

کمیته امداد امام خمینی به عنوان نهادی انقلابی و از نوع مؤسسات و عام‌المنفعه – عمومی غیردولتی است  که مرکز اصلی آن در تهران بوده و در تمامی شهرستان‌ها و اکثر بخش‌های کشور و در برخی نقاط خارج از کشور دارای شعبه می‌باشد

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۰۹ – د – ۱۱:۵۵