بیش از ۱ میلیون واحد مسکونی در آذربایجان غربی از گاز طبیعی برخورداند

مهاباد – بالویز”سفیر– مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ واحد مسکونی دراین استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز علیرضا شیخی با بیان این مطلب اظهار داشت : به رغم شرایط خاص کشور به دلیل ویروس کرونا، با […]

مهاباد – بالویز”سفیر– مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ واحد مسکونی دراین استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز علیرضا شیخی با بیان این مطلب اظهار داشت : به رغم شرایط خاص کشور به دلیل ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی، گازرسانی به مناطق محروم استان با جدیت تمام در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی منطقه ای کوهستانی با جاده های صعب العبور، دره های عمیق و رودخانه های پرآب است و این امر از موانع اجرای پروژه های عمرانی به حساب می آید، افزود: دره ها، کوه‌ها و رودخانه ها مانع  کار کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی نمی شوند و ما گام‌های خود برای تبدیل این استان به استان سبز را با استواری تمام برمیداریم.

شیخی نمونه این تلاش شبانه روزی را اجرای ۱۸۳ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سه ماه اول سال دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون به رغم شرایط بهداشتی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا، توانسته ایم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و اشتراک پذیری ۲ هزار و ۵۶۷ مشترک جدید گواهی دیگر بر این مدعا است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: پروژه های گازرسانی نیازمند هماهنگی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌های خدمات رسان است و امیدواریم که با همکاری این نهادها، شرکت گازاستان، هرچه سریعتر روستاهای بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی “بالویز – ۹۹/۰۳/۳۰ – ج – ۱۷:۰۵