۱۵ نفر فوتی در یک روز ، بدترین روز کرونایی در آذربایجان غربی

مهاباد-بالویز”سفیر-جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا ،گفت:بدترین روز کرونایی آذربایجان غربی  با ۱۵ نفر فوتی در یک روز رقم خورد به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی “بالویز،جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در استان آذربایجان غربی از فوت ۱۵ بیمار کرونایی در یک روز خبر داد. ” محبی” با ارائه گزارشی از آخرین […]

مهاباد-بالویز”سفیر-جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا ،گفت:بدترین روز کرونایی آذربایجان غربی  با ۱۵ نفر فوتی در یک روز رقم خورد

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی “بالویز،جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در استان آذربایجان غربی از فوت ۱۵ بیمار کرونایی در یک روز خبر داد.

” محبی” با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در مورخه ۲۵ خردادماه ۵۶۴ بیمار مبتلا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۲۹۰ نفر تشخیص قطعی و ۳۵۵ نفر تشخیص احتمالی و مشکوک به ابتلا بوده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۴ نفر در بخش‌های ICU بستری هستند که ۴۸ نفر آنها مبتلای مثبت و ۶۶ نفر مشکوک به ابتلا هستند،  ۴۲ نفر از مواردی که در ICU بستری هستند که با استفاده از دستگاه وینتیلاتور تنفس به آنها داده می‌شود.

محبی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت ۱۵۶ مورد در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و متأسفانه ۱۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند تا بدترین روز در استان آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تجربه شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۶ مورد در خوی، ۴ نفر ارومیه، ۴ نفر در مهاباد و ۱ نفر اهل میاندوآب هستند و مجموع فوتی‌های کرونا مثبت استان آذربایجان غربی به ۳۱۴ مورد رسیده است.

جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: مجموع فوتی‌های کرونا مثبت در استان به ترتیب شهرستان تا این لحظه شامل ارومیه ۷۹ مورد، اشنویه ۴ مورد، بوکان ۲۹ مورد، پلدشت ۱ مورد، پیرانشهر ۱۰ مورد، تکاب ۸ مورد، چالدران ۲ مورد، چایپاره ۳ مورد، خوی ۶۷ مورد، سردشت ۲ مورد، سلماس ۱۶ مورد،  شاهیندژ۱۱ مورد، شوت ۱ مورد، ماکو ۲ مورد، مهاباد ۳۴ مورد، میاندوآب ۳۲ مورد و نقده ۶ مورد است.

محبی با اشاره شناسایی بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌ها شناسایی شده که از این تعداد ۲۰ نفر در ارومیه، ۱ نفر در اشنویه ۱ نفر در بوکان ، ۱۱ نفر در خوی و ۱ نفر در سلماس می‌باشند.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۳/۲۸ – چ – ۲۱:۰۹