مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای شمالغرب کشور تمدید شد 

مهاباد “بالویز”سفیر- رئیس هئیت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل از تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور خبر داد  به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز «هادی صباغی» اظهار داشت : مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور تا ۷ تیرماه تمدید […]

مهاباد “بالویز”سفیر- رئیس هئیت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل از تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور خبر داد 

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی “بالویز «هادی صباغی» اظهار داشت : مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور تا ۷ تیرماه تمدید شد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل حجم گستردگی نشریات در منطقه شمالغرب و درخواست اصحاب رسانه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تمدید شد.

وی یادآور شد: فعالان رسانه ای و مطبوعات محلی و خبرنگاران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل می توانند از طریق سایت اینترنتی pressfestival.ir آثار خود را برای مشارکت در این جشنواره بارگزاری کنند.

صباغی خاطر نشان کرد: آثار منتشر شده در نشریات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از اول مهر ماه ۱۳۹۸ تا ۷ تیرماه ۱۳۹۹ می توانند در این جشنواره شرکت کنند

این مقام مسئول اعلام داشت: فعالان رسانه ای شمالغرب با مشارکت در این جشنواره می توانند بازتاب مناسبی از تولیدات محتوایی خود داشته باشند.

صباغی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد به همین دلیل این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بیان کرد: این دومین میزبانی استان اردبیل از جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور است.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی “بالویز – ۹۹/۰۳/۲۸ – چ – ۱۱:۵۰