حیوان آزار سردشتی دستگیر شد

مهاباد –بالویز”سفیر- فرمانده نیروی انتظامی سردشت ،گفت:فردی که اقدام به حیوان آزاری وتصاویر آن را در فضای مجازی پخش کرده بود پس ازشناسایی،دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز ،سرهنگ بهاری اظهارداشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مبنی بر حیوان آزاری در فضای مجازی که باعث جریحه […]

مهاباد –بالویز”سفیر- فرمانده نیروی انتظامی سردشت ،گفت:فردی که اقدام به حیوان آزاری وتصاویر آن را در فضای مجازی پخش کرده بود پس ازشناسایی،دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز ،سرهنگ بهاری اظهارداشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مبنی بر حیوان آزاری در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات  و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه این جرم در شهرستان سردشت صورت گرفته است، افزود: بااقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا،فرد مجرم در شهرستان سردشت شناسایی،دستگیر وتحویل مقامات قضایی گردید.

این مقام مسئول گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری  ویا حیوان آزاری باشد به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانی تلقی شده و پلیس فتا در صورت مشاهده مواردمشابه باعامل یاعاملان وانتشاردهندگان این تصاویرکه باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی می‌شودبا جدیت برخورد خواهدکرد.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه برخی از مجرمان هدف خودرا ازانتشار اینگونه کلیپ ها شوخی وسرگرمی قلمداد می کنند و انتظار انتشار وسیع کلیپ را در فضای مجازی نداشته اند، از شهروندان خواست:با کسب آگاهی ازآسیبهاوتهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به این جرایم خودداری کرده و از انجام هر عملی که باعث تشویش اذهان عمومی شودخودداری کنند.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز – ۹۹/۰۳/۲۵ – ی – ۱۰:۰۵