بیش از هفت هزار کارت هدیه در بین نیازمندان شهرستان سردشت توزیع شد

مهاباد – بالویز ” سفیر”  در راستای کمک های مومنانه و پیشگیری از آسیب بیماری کرونا بیش از ۷ هزار کارت هدیه بین نیازمندان توزیع گردید به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ فرماندار سردشت در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:بیش از ۷هزار کارت هدیه  با […]

مهاباد – بالویز ” سفیر”  در راستای کمک های مومنانه و پیشگیری از آسیب بیماری کرونا بیش از ۷ هزار کارت هدیه بین نیازمندان توزیع گردید

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ فرماندار سردشت در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:بیش از ۷هزار کارت هدیه  با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

” نخشی پور” افزود:  اولویت برنامه سالجاری بر اساس تحقق شعار سال در سطح شهرستان، سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه اقتصادی و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تبیین ارزش های دینی و اسلامی است.

وی  با اشاره به آیات قرآنی و تقدس به نعمت و تاکید بر ترویج و تبلیغ معروفات در سطح جامعه، اظهار داشت : یکی از مهمترین معروفات بیان خدمات و عملکرد ارزنده نظام به مردم است که باید این موضوع در بین تک تک افراد جامعه جهت آگاه سازی، نشاط اجتماعی و شکرگزاری و قدردانی از برخورداری نعمت بیان و تبیین شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات کمک های مومنانه، اظهار کرد: علاوه بر توزیع ۵ هزار بسته معیشتی، ۷ هزار و ۴۰۰ کارت هدیه، مبلغ هرکارت ۳ میلیون ریال در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شده است.

تشکیل کارگروه اصحاب رسانه ، راه اندازی گشت امنیت اخلاقی، برخورد با هنجار شکنان، بازرسی و برخورد با صنوف متخلفی که موازین وشاون اسلامی رعایت نمی کنند، اجرای طرح ناظر یک و دو در حوزه بدحجابی در داخل خودرو و  بیرون از خانه، پلمپ قلیان سراها از اهم موضوعات و پیشنهادات این جلسه بود.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ – ۹۹/۰۳/۲۲ – ۱۱:۵۲