بازگشت محدودیت‌های کرونایی در سنندج / تعطیلی دوباره باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها

مهاباد – بالویز ” سفیر”معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سنندج محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.  به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ خوش ‌اقبال اظهار داشت : با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سنندج و جلوگیری از انتشار بیشتر […]

مهاباد – بالویز ” سفیر”معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سنندج محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود. 

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ خوش ‌اقبال اظهار داشت : با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سنندج و جلوگیری از انتشار بیشتر محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی وضعیت سنندج در زمینه گسترش و ابتلا به کرونا بحرانی است، افزود : رستوران‌ها و غذاخوری‌ها تا ٧٢ ساعت آینده به صورت بیرون‌بر باید فعالیت کنند و با توجه به شرایط موجود دوباره تصمیم گیری می‌شود.

” خوش ‌اقبال ”  بر تعطیلی مجدد تعدادی از اصناف سنندج از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های خصوصی به مدت ٧٢ ساعت بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

وی  اولویت اصلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی به ویژه شهرداری‌ها را سلامت مردم برشمرد و تصریح کرد : دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در کنار وظایف سازمانی در زمینه آگاه‌سازی مردم و کمک به فاصله‌گذاری هوشمند اقدام نمایند و شهرداری سنندج در معابر پر تردد و پارک‌ها هشدار لازم برای حضور کمتر مردم را بدهد.

معاون استاندار کردستان ادامه داد : آموزش و پرورش در زمان برگزاری امتحانات نهایی تمامی پروتکل ‌های لازم بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کرده و در محل برگزاری امتحانات ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار دانش‌‌آموزان و مراقبین قرار دهد.

وی از مردم استان درخواست کرد از تجمع‌ به بهانه‌ مراسم ختم و عروسی پرهیز کنند و تاکید کرد: دستگاه‌های متولی ضمن بازدید اماکن مختلف، با صاحبان تالارهای عروسی متخلف که اقدام به برگزاری مراسم کرده‌اند با جدیت برخورد کنند.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ – ۹۹/۰۳/۱۶ – ۱۹:۴۳

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)