برای کنترل بیماری کرونا ویروس نیازمند همکاری ، همدلی و آموزش هستیم

مهاباد – بالویز ” سفیر” رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ، گفت : برای کنترل بیماری کرونا ویروس ، نیازمند همکاری ، همدلی و آموزش هستیم به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ جواد آقازاده در اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت :مدافعین سلامت در مبارزه […]

مهاباد – بالویز ” سفیر” رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ، گفت : برای کنترل بیماری کرونا ویروس ، نیازمند همکاری ، همدلی و آموزش هستیم

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ جواد آقازاده در اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت :مدافعین سلامت در مبارزه با کرونا فداکار و از خودگذشتگی کردند و باید این جایگاه رفیع ایثار تلاشگران سلامت را قدر بدانیم و آن را حفظ کنیم .

وی به عملکرد خوب مدیریت استان در مقوله کرونا اشاره کرد و افزود: هماهنگی و همدلی در مبارزه با کرونا در استان قابل توجه بود.

آقازاده تصریح کرد: متاسفانه گاها بی تفاوتی در بین برخی از افراد جامعه در رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دیده می شود که بسیار خطرناک است و باید بدانیم جدی نگرفتن مقوله کرونا عواقب و عوارض زیادی در سلامت افراد دارد.

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا ادامه داد : باید رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را واحدهای خودمان بطور جدی انجام دهند بعبارت دیگر ما خودمان باید پیشقدم بوده و بعد از دیگران توقع انجام توصیه های بهداشتی را داشته باشیم .

” آقازاده” در ادامه به آموزش ارائه دهندگان خدمت بویزه از طریق فضای مجازی و همچنین به افزایش آگاهی مردم بخصوص از طریق صدا و سیما تاکید نمود.

وی در پایان تصریح کرد: بنده در خصوص بیماری کرونا آینده را سخت تر از گذشته می بینم و برای کنترل بیماری نیازمند همکاری ، همدلی و آموزش هستیم .

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ – ۹۹/۰۳/۱۵ – ۱۹:۴۱