اهداء جهیزیه به ۲۱ نو عروس تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی 

مهاباد – بالویز ” سفیر” -مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اهداء جهیزیه به ۲۱ زوج ونوعروس از مددجویان بهزیستی استان خبرداد.  به گزارش  سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ سعید فریور گفت: در طی  مراسمی اهدا جهیزیه به ۲۱ زوج ونوعروس از مددجویان بهزیستی استان با حضور مدیر کل بهزیستی استان, مدیر […]

مهاباد – بالویز ” سفیر” -مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اهداء جهیزیه به ۲۱ زوج ونوعروس از مددجویان بهزیستی استان خبرداد. 

به گزارش  سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ سعید فریور گفت: در طی  مراسمی اهدا جهیزیه به ۲۱ زوج ونوعروس از مددجویان بهزیستی استان با حضور مدیر کل بهزیستی استان, مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره), دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری, نماینده امام جمعه شهرستان ارومیه وجمعی از خیرین شهرستان ارومیه درسالن شهید فیاض بخش شیرخوارگاه مهر برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه اقلام جهیزیه بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان با همکاری خیرین,بهزیستی و سپاه خریداری شده است، ادامه داد: جهیزیه نوعروسان شامل,فرش,یخچال, اجاق گاز, بخاری گازی,کهنه شور دوقلو,پتوی گلبافت, سرویس قابلمه,سرویس غذاخوری,سرویس چای خوری,جارو برقی, سرویس قاشق و چنگال بود که به مددجویان اهداء شد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه ۱۰۰۰ زوج جوان منتظر دریافت جهیزیه هستند،ادامه داد :از خیرین خواست در این اقدام خداپسندانه بیش از پیش بهزیستی را برای تجهیز خانه های این زوجها یاری کنند.

فریور با بیان اینکه بهزیستی استان ۸۶ هزار خانوار را تحت پوشش دارد که با احتساب جمعیت، ۳۶۰هزار نفر از جمعیت استان از خدمات بهزیستی بهره مندند، افزود: علاوه بر مددجویان تحت پوشش، بیش از ۲۰ هزار خانوار نیز در صف پشت نوبت دریافت مستمری از بهزیستی هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجاد شده به واسطه تعطیلی بسیاری از مشاغل در اثر شیوع کرونا و افزایش مشکلات عدیدیه مددجویان تصریح کرد:  هزینه بالای تهیه اقلام بهداشتی نیز بر مشکلات دیگر بر اقشار جامعه تحمیل شد که بهزیستی با همکاری بنیاد مستضعفان، استانداری، ستاد اجرای فرمان امام راحل، سپاه و بسیاری از ارگانها برای بسیاری از مددجویان اقلام بهداشتی را تهیه و توزیع کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ضمن قدردانی از کمک خیرین که همیشه حامی و یاری رسان بهزیستی هستند، اضافه کرد: امسال با همت خیرین برای ۳۸۰ خانواری که تازه ازدواج کرده بودند هزینه ازدواج واریز شد.

فریور اظهار کرد: امید است دیگر هیچ مددجویی پشت نوبت تامین هزینه عروسی نماند.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز  – ۹۹/۰۳/۱۶ – ۱۴:۲۵