ارائه تسهیلات به روستاییان و عشایر آسیب دیده از کرونا

  مهاباد – بالویز” سفیر” -مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ، گفت: تسهیلات به روستاییان  و عشایر آسیب دیده از کرونا ارائه خواهد شد  به گزارش سرویس اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ، علی شیرکانی، اظهار داشت :در نخستین روزهای شیوع ویروس، فرایندهای بیمه‌ای را تا حد امکان از حضوری […]

 

مهاباد – بالویز” سفیر” -مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ، گفت: تسهیلات به روستاییان  و عشایر آسیب دیده از کرونا ارائه خواهد شد 

به گزارش سرویس اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ، علی شیرکانی، اظهار داشت :در نخستین روزهای شیوع ویروس، فرایندهای بیمه‌ای را تا حد امکان از حضوری به الکترونیک تغییر دادیم. در حال حاضر دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و بیمه‌شدگان نیازی به مراجعه حضوری ندارند.
وی افزود : همچنین با ایجاد مهلت دوماهه برای بیمه‌شدگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق نشده بودند حق بیمه خود را در موعد مقرر پرداخت کنند، تلاش کردیم به اعضای خود برای عبور راحت‌تر از این شرایط کمک کنیم.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  ادامه داد :یکی از اصلی‌ترین اقدامات صندوق، راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا به عنوان کانال ویژه ای برای ارتباط با جمعیت تحت پوشش صندوق در دوران شیوع ویروس بود.
وی اضافه کرد : در این طرح علاوه بر ارسال محتواهای آموزشی، از جمعیت تحت پوشش صندوق خواسته شد تا در صورتی که از شیوع ویروس آسیب دیده‌اند، به ما اطلاع دهند.
علی شیرکانی با بیان اینکه در نظر داریم بر اساس مقررات صندوق، برای خانوارهایی که درگیر این بیماری شده‌اند، در چارچوب مقررات و ضوابط صندوق حمایت‌هایی در نظر بگیریم که تسهیلات به روستاییان  و مستمری‌بگیران، ازجمله این حمایت‌ها است.
مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” سفیر” – ۹۹/۰۳/۱۴- ۱۶:۳۰