دو حادثه در مهاباد موجب مصدومیت و خسارات مالی شد/ تصادف و آتش سوزی

مهاباد – بالویز “سفیر”  مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد ،گفت : دو حادثه تصادف و آتش سوزی در منزل مسکونی در مهاباد موجب مصدومیت و خسارت مالی شد  به گزارش سرویس حوادث ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ رحمان احمدی ، اظهار داشت : بر اثر سانحه رانندگی در محور مهاباد – ارومیه، […]

مهاباد – بالویز “سفیر”  مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد ،گفت : دو حادثه تصادف و آتش سوزی در منزل مسکونی در مهاباد موجب مصدومیت و خسارت مالی شد 

به گزارش سرویس حوادث ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز “ رحمان احمدی ، اظهار داشت : بر اثر سانحه رانندگی در محور مهاباد – ارومیه، ۶ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

” احمدی” افزود : در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودرو پراید و سه نفر از سرنشینان خودرو پژو پس از رهاسازی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و خودروی پراید که بعد از حادثه دچار آتش سوزی شده بود، خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد ادامه داد: هم‌اکنون افراد مصدوم در بیمارستان این شهرستان بستری بوده و تحت درمان هستند.

وی افزود:  آتش سوزی گسترده طبقه منفی یک منزل مسکونی در خیابان جوتیار که با حضور ۲ اکیپ از نیروهای سازمان آتش نشانی و نیروهای مردمی در محل آتش سوزی، از سرایت آتش جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه یکی از آتش نشانان بر اثر شدت آتش سوزی دچار سوختگی سطحی از ناحیه صورت و سر شد و همچنین بخش زیادی از وسایل، اثاثیه منزل طعمه حریق گشت.

وی با بیان اینکه در این دو حادثه ۷نفر مصدوم شدند بیان کرد : علت حادثە توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

مهاباد پایگاه خبری تحلیلی بالویز  – ۹۹/۰۳/۰۷ – ۱۰:۰۲