فعالیت ۲۲ “رشته ورزشی” در مهاباد از سر گرفته شد

مهاباد – بالویز” سفیر” رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت ۲۲ “رشته ورزشی” در مهاباد از سر گرفته شد  به گزارش سرویس ورزشی، پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز ” قرنی مصطفی‌پور افزود:  پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاههای ورزشی رشته ‌های انفرادی […]

مهاباد – بالویز” سفیر” رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت ۲۲ “رشته ورزشی” در مهاباد از سر گرفته شد 

به گزارش سرویس ورزشی، پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز ” قرنی مصطفی‌پور افزود:  پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاههای ورزشی رشته ‌های انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی درآنها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان مجاز است به همین منظور فعالیت ۲۲ رشته ورزشی انفرادی در این شهرستان از سرگرفته شد.

قرنی مصطفی‌پوراظهار داشت : شطرنج، تنیس روی میز، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری ، بدمینتون،دو و میدانی، کوهنوردی، بازیهای فکری و آمادگی جسمانی از جمله رشته‌های ورزشی هستند که فعالیت آنها مجاز اعلام شده است.

مصطفی‌پور، با تأکید بر اینکه باشگاهها پیش از آغاز فعالیت، موظف به ثبت ‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت هستند، افزود: با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی، تمام باشگاهها به‌طور دقیق نظارت خواهند شد.

وی گفت: هرگونه تصمیم‌ گیری در خصوص رشته‌ های گروهی منوط به بررسی شرایط بوده و از طریق ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابلاغ خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد اضافه کرد: با آن دسته از باشگاههایی که پروتکل‌های بهداشتی را در این زمینه به‌صورت دقیق رعایت نکنند براساس قوانین و مقررات با آنها برخورد قانونی شده و جلو فعالیت ‌شان گرفته خواهد شد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” – ۹۹/۰۲/۲۹ – ۱۴:۱۰