از توقیف چوب قاچاق تا ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی در سردشت

مهاباد- بالویز ” سفیر” رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت گفت: کامیون حامل ۱۵ تن چوب گردوی قاچاق در یکی از جاده‌های منتهی به این شهرستان توقیف شد. به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” سیدکامل حسینی اظهار داشت:  محموله چوب قاچاق  توسط ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری […]

مهاباد- بالویز ” سفیر” رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت گفت: کامیون حامل ۱۵ تن چوب گردوی قاچاق در یکی از جاده‌های منتهی به این شهرستان توقیف شد.

به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” سیدکامل حسینی اظهار داشت:  محموله چوب قاچاق  توسط ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و با همکاری گروهان احتیاط هنگ مرزی این شهرستان در مسیر «دشت کپران» توقیف شد.

وی ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کامیون به پارکینگ منتقل و ۲ نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی این شهرستان شدند.

حسینی بیان کرد: حمل و بارگیری هر نوع چوب بدون مجوزهای لازم، قاچاق محسوب شده و علاوه بر صاحب محموله با راننده کامیون نیز به عنوان متخلف، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

راننده متخلف سردشتی به ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی محکوم شد

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: قاضی یکی از شعبه‌های کیفری این شهرستان، فردی را به اتهام استفاده از وسیله نقلیه موتوری با هویت مخدوش، به ارایه خدمات عمومی رایگان به بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان محکوم کرد.

ولی خداکرمی اظهار داشت: این حکم در حالی توسط «مجید امیرمحمدی» قاضی دادگاه شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ این شهرستان صادر شد که متهم در مرحله اول به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود

شهرستان سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است و این شهرستان دارای مرزخاکی با کشور عراق می باشد

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۷  – ۱۹:۵۸