بر اساس ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش شرایط بازگشایی مدارس اعلام شد

مهاباد- بالویز” سفیر”  شرایط بازگشایی مدارس از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ، بر اساس ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش جهت اطلاع رسانی به اولیاء اعلام شد به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” با توجه به ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص باز گشایی مدارس از روز شنبه مورخه ۹۹/۲/۲۷ موارد ذیل […]

مهاباد- بالویز” سفیر”  شرایط بازگشایی مدارس از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ، بر اساس ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش جهت اطلاع رسانی به اولیاء اعلام شد

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” با توجه به ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص باز گشایی مدارس از روز شنبه مورخه ۹۹/۲/۲۷ موارد ذیل جهت اطلاع رسانی به اولیای به استحضار می رسد.

۱-مراکز پیش_دبستانی و مدارس استثنائی تعطیل می باشد

۲-حضور دانش آموزان در مدارس کاملا اختیاری بوده و جهت رفع اشکال می باشد و حضور و غیاب دانش آموز صورت نخواهد گرفت و تاثیری در نمرات پایانی امتحانی نخواهد داشت.

۳-فرصت ایجاد شده به منظور رفع_اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی است که تاکنون از خدمات آموزشی غیر حضوری (شاد،فضای آموزشی ، بسته های آموزشی و…) استفاده نکرده اند.

۴-دانش آموزان و همکاران دارای بیماری زمینه ای به هیچ وجه نباید در مدرسه حاضر شوند

۵-همراه داشتن ماسک و دستکش ،وسایل بهداشت فردی الزامی است.

۶-اولیا باید فرزندان خود را قبل از حضور در مدرسه با اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خاص شرایط بیماری کرونا آشنا نمایند.

۷-در مدارس دو شیفته نوبت_صبح از ساعت ۸الی ۱۱ و نوبت بعد_از_ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ دایر خواهند بود.

۸-به هیچ وجه در مدرسه تدریس گروهی به شکل کلاسی انجام نخواهد شد .فقط رفع اشکال فردی با رعایت اصول بهداشتی انجام خواهد شد.

۹-مسئولیت رفت و آمد دانش آموزان با اولیای محترم است و اولیا نباید در حیاط و بیرون مدرسه تجمع نمایند.

۱۱-تمامی دانش آموزان طبق پروتکل اعلامی وزارت بهداشت باید در سامانه سلامت ثبت نام کرده باشند.

۱۲- بوفه_مدارس ،زنگ تفریح و ورزش،در مدارس تعطیل است.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۲/۲۷  – ۱۱:۵۸

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)