امتحانات پایه نهم دانش آموزان در خرداد ماه حضوری برگزار می شود

مهاباد- بالویز” سفیر” براساس بخشنامه به امضا معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش رسیده ، امتحانات پایه نهم دانش آموزان حضوری برگزار می شود به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” براساس بخشنامه ۱۴۰/۱۳۹ تاریخ ۹۹/۲/۲۳ که به امضا معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش رسیده ، […]

مهاباد- بالویز” سفیر” براساس بخشنامه به امضا معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش رسیده ، امتحانات پایه نهم دانش آموزان حضوری برگزار می شود

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” براساس بخشنامه ۱۴۰/۱۳۹ تاریخ ۹۹/۲/۲۳ که به امضا معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش رسیده ، تصمیم به برگزاری امتحانات پایه نهم بصورت حضوری گرفته شده است.

در این بخشنامه آمده است با توجه به تأثیر نمرات پایه نهم در فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان ، ارزشیابی پایانی نوبت دوم (خردادماه) به شیوه حضوری برگزار می‌شود. همچنین در این بخشنامه تأکید شده است امتحانات پایه نهم بصورت هماهنگ استانی برگزار نخواهد شد.

پیش از این بخشنامه ، برنامه امتحانی پایه دوازدهم نیز که بصورت حضوری از تاریخ ۱۷ خرداد لغایت ۱۴ تیر برگزار خواهد شد به دانش آموزان و مدارس ابلاغ شده بود.

امتحانات مقطع ابتدایی ، پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول ، و پایه های دهم و یازدهم متوسطه دوم بصورت غیر حضوری برگزار و نمره دانش آموزان براساس مستندات و عملکرد آن ها در فعالیت های آموزشی و تربیتی داخل و خارج از کلاس که بصورت حضوری ، برخط (آنلاین) و آفلاین انجام شده ثبت خواهد شد.

رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی در این بخشنامه توسط مدیران ، دبیران و اولیا مربوطه به شدت تأکید شده است.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۶ – ۸:۱۲