حضور احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران در وبینارهای کنفدراسیون بادبانی آسیا

مهاباد – بالویز”سفیر” ملی پوش بادبانی ایران به دعوت کنفدراسیون بادبانی آسیا در جلسات اینترنتی این به صورت مجازی برگزار می شود کنفدراسیون حاضر شد. به گزارش سرویس ورزشی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و قرنطینه در کشورهای مختلف، فدراسیون های بین المللی جلسات خود […]

مهاباد – بالویز”سفیر” ملی پوش بادبانی ایران به دعوت کنفدراسیون بادبانی آسیا در جلسات اینترنتی این به صورت مجازی برگزار می شود کنفدراسیون حاضر شد.

به گزارش سرویس ورزشی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و قرنطینه در کشورهای مختلف، فدراسیون های بین المللی جلسات خود را به صورت مجازی برگزار می کنند. کنفدراسیون بادبانی آسیا نیز جلساتی داشته که احمد احمدی ملی پوش بادبانی کشورمان به دعوت این کنفدراسیون در این جلسات شرکت کرده است.

در این جلسات مالاف شروف رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا و راب هلدن مسئول توسعه فدراسیون جهانی بادبانی ISAF نیز حضور داشتند.

احمد احمدی ملی پوش بادبانی کشورمان درباره این جلسات اظهار کرد: وبینارهای کنفدراسیون آسیا با حضور ۳۰ فدراسیون آسیایی به صورت زنده برگزار شد و من در این جلسات درباره موارد مختلف صحبت کردم. در جلسه اول ۱۰ دقیقه زمان داشتم و با افتخار به عنوان نماینده کشورم حرف زدم.

وی ادامه داد: در این جلسه محور توسعه بادبانی در آسیا بود و همه کشورها برنامه های خودشان را برای توسعه بادبانی در تمام قاره ارائه کردند. جلسه با محوریت ۸ موضوع برگزار شد. موارد و مواد لازم برای توسعه بادبانی، آسان سازی دسترسی به بادبانی برای مردم، اهداف توسعه بادبانی، سرمایه گذاری های مختلف در مسیر توسعه، بازاریابی برای توسعه بادبانی در آسیا، ویژگی ها و امکانات لازم مدارس بادبانی، نقش مربیان در توسعه بادبانی و امکانات سخت افزاری از موارد جلسه بود.

احمدی افزود: من به عنوان نماینده ایران با افتخار صحبت کردم و درباره بادبانی آسیا و ایران حرف زدم و نکاتی را ارائه کردم. بحث کمپ های مشترک در آسیا، اشتراک گذاری اطلاعات در قاره و کلاس های المپیکی را ارائه دادم و درباره تمام مواد المپیکی و قایق ها و تغییرات احتمالی صحبت کردم.

ملی پوش بادبانی کشورمان همچنین تاکید کرد: یکسری برنامه هایی که در نظر داشتم را ارائه کردم که از آنها استقبال بسیار خوبی شد. حتی من موضوع پارالمپیک و برنامه ریزی برای بانوان را مطرح کردم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در جلسه های بعدی نیز درباره آنها صحبت شد.

وی در ادامه گفت: من شرایط جغرافیایی کشورمان و پتانسیلش را به طور کامل توضیح دادم که مسئولان آسیا تاکید کردند برای توسعه بادبانی در کشورمان هر نوع حمایت لازم را انجام خواهند داد. قول حمایت کامل برای برنامه ریزی و عملیاتی کردن برنامه ها را دادند تا بتوانیم ان شاءالله در آینده ای نزدیک توسعه خوبی در بادبانی داشته باشیم.

احمدی افزود: من در ادامه طرح توسعه بادبانی از ابتدا تا المپیک را دادم و این برنامه و طرح مورد توجه زیاد مسئولان قرار گرفت. من توضیح دادم که با کمک فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک می توان از پتانسیل کشورهایی مثل ایران که فضای جغرافیایی خوبی دارند استفاده کرد و با برگزاری کمپ مشترک می توان باعث رشد و توسعه این رشته شد.

ملی پوش بادبانی کشورمان در ادامه تصریح کرد: بعد از این جلسه بیانیه ای صادر و در آن اسم من و طرح هایی که پیشنهاد داده بودم قید شد. قرار شده تا در یک جلسه خصوصی تر این طرح ها را دوباره ارائه دهم تا کنفدراسیون بادبانی آسیا با حمایت فدراسیون جهانی وارد فاز عملیاتی شود.

وی درباره جلسه بعدی نیز گفت: ما یک جلسه دیگر هم داشتیم و در آن ۶ موضوع محور ما بود و درباره آنها حرف زدیم. در این جلسه توسعه بادبانی تفریحی، تفاوت بادبانی سنتی و مدرن، کلاس های مختلف بادبانی، راه های توسعه بادبانی در کشورها و دیگر موارد مهم برای بادبانی صحبت کردیم.

احمدی همچنین تاکید کرد: فدراسیون جهانی بادبانی و کمیته بین المللی المپیک طرح مسابقات میکس در المپیک را مطرح کرده اند و درباره این مسابقه نیز صحبت شد که من تاکید داشتم باید در جریان این طرح به کشورها و بانوان مسلمان توجه شود. این موضوع هم با موافقت آنها قرار گرفت و حتی این پیشنهاد مطرح شد که فدراسیون جهانی مربیان خانمی به کشورهای اسلامی برای آموزش بادبانی اعزام کند.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۵ – ۲۰:۱۱