پیام مسولان شهرستان مهاباد به مناسبت روز جهانـی قدس

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،معاون استاندار و فرماندار ، امام جمعه ،نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شورای تامین واعضای شورای اسلامی شهر مهاباد در پیامی از مردم هميشه در صحنه شهرستان  خواستند تا همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری دشمن شکن داشته و حمایت و […]

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،معاون استاندار و فرماندار ، امام جمعه ،نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شورای تامین واعضای شورای اسلامی شهر مهاباد در پیامی از مردم هميشه در صحنه شهرستان  خواستند تا همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری دشمن شکن داشته و حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

در متن پیام آمده است :

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملتهای آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

اکنون و در این مقطع حساس و مهم و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند و تاثیرگذار حضرت امام(ره)، تمامی برادران و خواهران و مردم شريف، غيور، انقلابي و هميشه در صحنه شهرستان مهاباد همراه با مردم سراسر کشور در حضوری دشمن شکن، حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند نمود. مردم روزه دارمهاباد یکبار دیگر با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به استکبار جهانی و خائنان به آرمانهای فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنها هستند. از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين قدس شريف را خواستاریم.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز /۹۸/۰۳/۰۸