فراری پسر صدام در معرض فروش قرار گرفت

مهاباد- بالویز “سفیر” رسانه‌های اردنی خبر دادند، پس از ماه‌ها تلاش ،خودروی فراری عدی پسر دیکتاتور سابق عراق در معرض فروش قرار گرفت. به گزارش سرویس بین الملل ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” رسانه‌های اردنی خبر دادند، پس از ماه‌ها تلاش علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک در شبکه اینترنت برای یافتن محل این اتومبیل، اکنون خودرو […]

فراری پسر صدام در معرض فروش قرار گرفت

مهاباد- بالویز “سفیر” رسانه‌های اردنی خبر دادند، پس از ماه‌ها تلاش ،خودروی فراری عدی پسر دیکتاتور سابق عراق در معرض فروش قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” رسانه‌های اردنی خبر دادند، پس از ماه‌ها تلاش علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک در شبکه اینترنت برای یافتن محل این اتومبیل، اکنون خودرو بعد از تعمیرات اساسی راه‌اندازی شده، اما هنوز از محل نگهداری‌اش در عراق خارج نشده است.

رسانه‌های اردنی خبر اظهار کردند ، اکنون خودرو بعد از تعمیرات اساسی راه‌اندازی شده، اما هنوز از محل نگهداری‌اش در عراق خارج نشده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این خودرو که در زمان کشف زیر تلی از خاک فرو رفته بود، ‌اکنون در شهر اربیل نگهداری می‌شود، و گرچه بعد از کوشش داوطلبانه شماری از علاقه‌مندان تعمیر و در حال حاضر به یک پارکینگ منتقل شده است، اما صاحبش همچنان خواهان یک میلیون و ۱۵۰ هزار دلار برای واگذاری آن است.

در این گزارش مشخص نشد صاحب فعلی این فراری قرمز مدل F40 چگونه آن را به دست آورده و از عدی صدام حسین به او رسیده است!

فراری F40 جزو به‌یادماندنی‌ترین اتومبیل‌های این شرکت است. خودروی اسپرت دو در که بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ میلادی تولید شد موتور این خودرو از مدل ۲۸۸ GTO استفاده شده است . پیشرانه اولیه از نوع ۸ سیلندر خورجینی تویین‌توربوشارژ با حجم ۲.۹ لیتر و توان ۴۰۰ اسب‌بخار بوده  اما با تغییراتی که در طراحی آن صورت گرفت، قدرت پیشرانه به ۴۷۸ اسب‌بخار رسیده است

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۰ – ۱۴:۰۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)