محور سردشت -پیرانشهر بازگشایی شد

مهاباد – بالویز( سفیر) رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: محور سردشت – پیرانشهر که بر اثر بارش شدید باران دچار انسداد شده بود، بازگشایی شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز” فرزاد ظاهری اظهار داشت: محور سردشت – پیرانشهر که بر اثر بارش شدید باران دچار انسداد […]

مهاباد – بالویز( سفیر) رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: محور سردشت – پیرانشهر که بر اثر بارش شدید باران دچار انسداد شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز” فرزاد ظاهری اظهار داشت: محور سردشت – پیرانشهر که بر اثر بارش شدید باران دچار انسداد شده بود، پس از پاکسازی بازگشایی شد.

” ظاهری” افزود: ریزش کوه و سیلاب در کیلومتر ۳۱ این جاده در اطراف روستای «کچل‌آباد» سبب مسدود شدن کامل محور سردشت – پیرانشهر شد که به سرعت دستگاه‌های سنگین راهداری به محل منتقل شدند.

وی ادامه داد : پس از نیم ساعت با تلاش راهداران و همکاری شهرداری میرآباد، تردد در این مسیر برقرار شد و هم اکنون نیز تعدادی دستگاه سنگین جهت پاکسازی کامل در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه خسارات وارده به این جاده جدی نبوده است، گفت: سیلاب و ریزش کوه در برخی نقاط از این مسیر سبب آب شستگی و انسداد ۱۵ مورد پل نیز شده است.

سردشت از شهرهای کردنشین آذربایجان غربی‌ست که از جنوب به کردستان، از غرب به مرز عراق، از شمال به پیرانشهر و از شرق به مهاباد می‌رسد. این شهر که در ۹۳ کیلومتری پیرانشهر قرار گرفته است ، دارای مکان های  دیدنی از جمله   چشمه کانی گراوان ، آبشار شلماش و منطقه سرسبز آلان است

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۰ – ۱۱:۲۵