شرایط بهره مندی کسب و کارها از تسهیلات دوره کرونا

مهاباد- بالویز (سفیر) رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون گفت: شرایط بهره مندی کسب و کارها از تسهیلات دوره کرونا به زودی اعلام می شود  به گزارش سرویس اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاوناظهار داشت :  روند ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات کرونایی در راستای حمایت از واحدهای آسیب دیده […]

مهاباد- بالویز (سفیر) رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون گفت: شرایط بهره مندی کسب و کارها از تسهیلات دوره کرونا به زودی اعلام می شود 

به گزارش سرویس اقتصادی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاوناظهار داشت :  روند ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات کرونایی در راستای حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا از هفته سوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

کارفرمایان به محض دریافت پیامک می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی اینترنتی kara.mcls.gov.ir اطلاعات خود را ثبت کنند. بعد از این مرحله، اطلاعات کارفرمایان برای بانک‌ها ارسال و روند پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود .

به ازای هر کارگر شاغل، ۱۲ میلیون تومان به هر کارگاه پرداخت می‌شود و چنانچه نوع شغل به گونه‌ای باشد که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کارگاه تعطیل شده باشد، این مبلغ به ازای هر کارگر ۱۶ میلیون تومان خواهد بود.

دوره بازپرداخت این تسهیلات پس از یک دوره تنفس از مهرماه سال جاری و به مدت دو سال است و میزان وثایقی هم که برای دریافت این تسهیلات باید به بانک‌ها ارائه شود متفاوت است و با ارائه سفته و معرفی ضامن نهایی می‌شود.

شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی واحدهای  خدماتی و تولیدی  جهت پیشگیری و مبازره با کرونا شد

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۱۹ – ۱۴:۲۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)