روگذر وحدت بوکان در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد

شهردار بوکان از بهره برداری از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح میدان وحدت این شهر تا دو ماه آینده خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز : شهردار بوکان  گفت :  اتمام عملیات ساخت و بهره‌‌برداری از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح میدان وحدت تا ۲ ماه دیگر وبا  پیشرفت ۷۵ تا ۸۰ درصدی […]

شهردار بوکان از بهره برداری از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح میدان وحدت این شهر تا دو ماه آینده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز : شهردار بوکان  گفت :  اتمام عملیات ساخت و بهره‌‌برداری از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح میدان وحدت تا ۲ ماه دیگر وبا  پیشرفت ۷۵ تا ۸۰ درصدی این پروژه به زودی به پایان می رسد ، وی ، عملی شدن این برنامه زمان بندی را مشروط به عدم بروز مشکل و مانع خاصی دانست.

” بابک رستم پور ” ادامه داد :  عرشه و تیرگذاری فاز شمالی این روگذر به طور کامل انجام شده و اجرای رمپ نیز ۹۰ درصد پیشرفت داشته است ؛ همچنین قسمت دهانه وسط نیز ۵۰ درصد اجرا شده و فاز جنوبی آن در مرحله اجرای عرشه قرار دارد.

رستم پور تقاطع غیر همسطح را آخرین راه حل در مهندسی ترافیک مطرح کرد و تاکید کرد که احداث روگذر در بسیاری از مواقع منسوخ شده و مهندسی ترافیک بیشتر بر روی اصلاح هندسی تاکید دارد و شهرداری بوکان نیز پس از بهره‌برداری از این پروژه، بر روی اصلاح هندسی تقاطع ها متمرکز می شود و بنابراین احداث تقاطع غیر هم سطح دیگری در دستور کار قرار ندارد.

شهردار بوکان هزینه جابجایی شاه لوله فاظلاب شهری که از محل این پروژه عبور می کرد و شهرداری در مرحله میخ کوبی از وجود آن مطلع شد را ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد که از طریق اوراق مشارکت پرداخت شده است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر ترین شهر های ایران به شمار می رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا ها می باشند و بعد از ارومیه ، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است

پایگاه خبری تحلیلی بالویز / ۹۸/۰۳/۰۵