سامانه جدید بارشی در راه است

مهاباد – بالویز ( سفیر) کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: از روز پنج شنبه سامانه جدید بارشی در اغلب مناطق کشور پیش بینی می شود  به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز”کبری رفیعی گفت: روز پنج شنبه با ورود سامانه جدید بارشی در اغلب مناطق کشور به […]

مهاباد – بالویز ( سفیر) کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: از روز پنج شنبه سامانه جدید بارشی در اغلب مناطق کشور پیش بینی می شود 

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی “ بالویز”کبری رفیعی گفت: روز پنج شنبه با ورود سامانه جدید بارشی در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران پیش بینی می‌شود.

 کارشناس سازمان هواشناسی  درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب در استان‌های واقع در نوار شمالی رگبار باران همراه با رعد و برق و در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: روز چهارشنبه در اغلب مناطق کشور به جز جنوب شرق و شرق بارش باران و در برخی نقاط رگبار باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی در شمال شرق کشور فعال بوده است، بیان کرد: روز جمعه بتدریج این سامانه از کشور خارج می‌شود و مجدد سامانه دیگری از غرب وارد جنوب و جنوب غرب کشور خواهد شد.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی “بالویز ” – ۹۹/۰۲/۱۰ – ۱۳:۵۱