تغییر نام اشتراک مشترکین شرکت توزیع برق آذربایجان غربی به صورت غیرحضوری فراهم شد

مهاباد- بالویز” سفیر” با مراجعه غیر حضوری در بستر “وب”  تغییر نام اشتراک مشترکین شرکت توزیع برق آذربایجان غربی به صورت غیرحضوری فراهم شده است به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی  ” بالویز”  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، پیش از گسترش خدمات غیرحضوری برای انجام امور مربوط به شرکت برق مشترکین مجبور […]

مهاباد- بالویز” سفیر” با مراجعه غیر حضوری در بستر “وب”  تغییر نام اشتراک مشترکین شرکت توزیع برق آذربایجان غربی به صورت غیرحضوری فراهم شده است

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی  ” بالویز”  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، پیش از گسترش خدمات غیرحضوری برای انجام امور مربوط به شرکت برق مشترکین مجبور به مراجعه حضوری به مدیریت های توزیع برق بودند اما با گسترش زیرساخت های لازم و تغییر شکل ارائه خدمات، بیش از ۲۳ خدمت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بستر وب ارائه می شود.

با گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم اجتناب از ترددهای غیرضروری فرصتی فراهم شده است تا با معرفی خدمات غیرحضوری شرکت نیروی برق آذربایجان غربی امکان بهره مندی عموم مردم از این خدمات فراهم شود.

یکی از خدمات غیرحضوری حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی که در بستر وب ارائه می شود، تغییر نام صاحب اشتراک است. پس از خرید و فروش قطعی ملک مسکونی یا تجاری، آخرین مالک می تواند درخواست کند که صورتحساب ها با نام خود شخص صادر شوند.

بنابراین گزارش، مالکین می توانند با ارائه اسناد رسمی یا احکام قانونی و یا اسناد مثبته دیگر(از جمله قولنامه رسمی، تعهدمحضری، تقاضای مالک انشعاب) که مورد تایید شرکت باشد پس از احراز هویت، تقاضای تغییرنام مشترک را بنماید که این اقدام پس از آزمایش و کنترل وسایل اندازه گیری امکان پذیر خواهد بود.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۰۸ – ۱۱:۵۲