مجتمع های تجاری مهاباد از روز دوشنبه فعالیت خود را از سرگرفته اند

مهاباد- بالویز(سفیر) رییس اداره صمت مهاباد گفت: مجتمع های تجاری و پاساژها این شهرستان از صبح روز دوشنبه فعالیت خود را از سر گرفتند. به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز”  محمد جهین اظهار داشت:  مجتمع های تجاری از جمله بازارچه، تاناکورا و پاساژهای سطح شهرستان که از ۲ ماه قبل به دلیل […]

مهاباد- بالویز(سفیر) رییس اداره صمت مهاباد گفت: مجتمع های تجاری و پاساژها این شهرستان از صبح روز دوشنبه فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز”  محمد جهین اظهار داشت:  مجتمع های تجاری از جمله بازارچه، تاناکورا و پاساژهای سطح شهرستان که از ۲ ماه قبل به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری  کرونا تعطیل شده بودند ، از دوشنبه بازگشایی شده است.

وی با قدردانی از مشارکت همه بازاریان در طول مدت تعطیلی واحدهای صنفی خود با مسوولان بیان کرد: اصناف مهاباد همکاری و مشارکت مطلوبی با ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس داشتنه‌اند و اگر همکاری آنها نبود شرایط شیوع این بیماری می‌توانست بسیار بیشتر از وضعیت فعلی گسترش پیدا کند.

وی تاکید کرد: مغازه‌داران مجتمع‌های تجاری و بازارچه‌ها به دلیل ازدحام و مسقف بودن، باید پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند تا ضمن کسب درآمد، سلامت جامعه نیز حفظ شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه مهاباد تنها شهر استان بود که بازار آن به طور کامل در این ایام تعطیل شد، افزود: مغازه‌داران در پاساژها می‌توانند نیازسنجی کنند تا در خصوص تهیه دستکش و مواد ضدعفونی با قیمت مصوب به آنان کمک شود.

جهین تاکید کرد: براساس تصمیمات ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر اجرای گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند، تمامی اصناف کم‌ریسک و پرریسک موظف به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری و بارکد در سامانه اصناف و صنایع هستند.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – (۹۹/۰۲/۰۴) ( ۱۱:۰۰)

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)