سامانه تلفن گویای شرکت توزیع برق با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری تکریم ارباب رجوع

مهاباد – بالویز ( سفیر) شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ،سامانه تلفن گویای با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری و تکریم ارباب رجوع ارائه نموده است به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه تحلیلی خبری ” بالویز ” و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، سامانه تلفن گویای شرکت توزیع با […]

مهاباد – بالویز ( سفیر) شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ،سامانه تلفن گویای با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری و تکریم ارباب رجوع ارائه نموده است

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه تحلیلی خبری ” بالویز ” و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، سامانه تلفن گویای شرکت توزیع با هدف ارائۀ بهتر خدمات غیرحضوری این شرکت و تکریم ارباب رجوع بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

بنابراین گزارش به منظور تکریم ارباب رجوع، کاهش و حذف مراجعات مردمی و همچنین حفظ سلامت مردم در روزهای کرونایی، سامانۀ تلفن گویای شرکت به شماره‌های ۳۳۴۵۲۳۰۰ ، ۳۳۴۵۲۳۱۰ و ۳۳۴۵۲۳۰۹ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشترکین برق استان می باشد.

این گزارش می افزايد : مشترکین برق استان می‌توانند خدماتی مانند اطلاع رسانی، اعلام کارکرد، اعلام یا تغییر شماره تلفن، اعلام بدهی و پاسخگویی به سوالات را از طریق تماس با شماره‌های مذکور دریافت کنند.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۱/۲۹ – (۸:۰۰)

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)