کلیه فعالیت های آموزشگاه های رانندگی کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مهاباد- بالویز ( سفیر) رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تعطیلی فعالیت آموزشگاه های رانندگی تا اطلاع ثانوی خبر داد. به گزارش سیروس خبری اجتماعی ،پایگاه تحلیلی ” بالویز ” سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ها و دستورالعمل های صادره از پلیس راهور ناجا، و همچنین ستاد مبارزه […]

مهاباد- بالویز ( سفیر) رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تعطیلی فعالیت آموزشگاه های رانندگی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش سیروس خبری اجتماعی ،پایگاه تحلیلی ” بالویز ” سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ها و دستورالعمل های صادره از پلیس راهور ناجا، و همچنین ستاد مبارزه با کرونا ،کلیه فعالیت های آموزشگاه های رانندگی اعم از آزمون های آیین نامه و عملی تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز کلیه آزمون ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شده بودند.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: موارد یاد شده شامل کلیه آموزشگاه های سطح استان برای اعطای گواهینامه پایه یک، دو، سه و موتورسیکلت می شود.

رئیس پلیس راهور استان در پایان به کارآموزان توصیه کرد جهت جلوگیری از انتقال رنجیره ویروس کرونا فعلا از تعلیم رانندگی دیدن به وسیله مربیان آموزشگاه ها خوداری کنند.

وجود شیوع بیماری واگیر دار کرونا ویروس موجب شد که در کلیه شهر های ایران در جهت مبارزه و ریشه کنی این بیماری ،اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد از جمله ضدعفونی کردن معابر سطح شهر ، قرنطینه خانگی ، خود مراقبتی ، رعایت بهداشت محیطی و فردی ، و همچنین اجرای فاصله گذاری اجتماعی ، است

از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا به حال  ۱۴۴۹ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۲۵۷ نفر ترخیص شده و ۱۵۵ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری می باشند.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۱/۲۱ – (۰۹:۰۲)