ناصر خدایاری به سمت رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان آذربایجان غربی منصوب شد

مهاباد – به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای این استان شد در مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری برای یک دوره ٤ ساله به عنوان رییس این هیات انتخاب شد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل […]

مهاباد – به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای این استان شد
در مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری برای یک دوره ٤ ساله به عنوان رییس این هیات انتخاب شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان با حضور سجادی نایب رییس فدراسیون و چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد.
این مجمع که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با کسب ١٤ رای برای یک دوره ٤ ساله به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

پایگاه خبری تحلیلی بالویز / ۹۸/۰۲/۳۰