امکان پذیرایی از مهمانان و مسافران ورودی به شهرستان بانه وجود ندارد!

مهاباد – بالویز( سفیر) تا پایان توقف زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه‌کنی این بیماری، امکان پذیرایی از مهمانان و مسافران ورودی به شهرستان بانه وجود ندارد! به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه […]

مهاباد – بالویز( سفیر) تا پایان توقف زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه‌کنی این بیماری، امکان پذیرایی از مهمانان و مسافران ورودی به شهرستان بانه وجود ندارد!

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه از هموطنان و مسافران خواست تا پایان شرایط اضطراری مربوط به شیوع ویروس کرونا از مسافرت به این شهرستان جداً خودداری نمایند.

“سعدالله رحیمی خواه ” در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی اصناف، بازاریان و سرمایه‌گذاران مراکز تجاری و تاسیسات گردشگری شهرستان بانه در زمینه‌ی تعطیلی فعالیت‌های تجاری خود، از تعطیلی کامل هتل ها، مهمانپذیر ها، خانه های مجاز مسافر، رستوران ها و مراکز اقامتی و پذیرایی از مهمانان خبر داد.

رحیمی خواه در ادامه همچنین از تلاش‌ها و زحمات پیشگامان خط مقدم مبارزه با کرونا شامل پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا در شهرستان بانه و نیز خدمات شبانه روزی دستگاه‌های امدادی، واحدهای خدماتی شهرداری و ستاد مقابله با ویروس کرونای این شهرستان قدردانی کرد.

شهرستان بانه یکی از شهرهای استان کردستان است که به دلیل داشتن مراکز تجاری دارای بیشترین مسافر می باشد و هم اکنون به علت شیوع بیماری ویکی از شهرهای آلوده به این بیماری در استان کردستان به شمار می رود

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز- ۹۹/۰۱/۰۸