باند شبکه جعل و توزیع ارز خارجی در مهاباد شناسایی و متلاشی شد

مهاباد – بالویز ( سفیر) در راستای امنیت اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق و کلاهبرداری ، باند شبکه جعل و توزیع ارز خارجی در مهاباد شناسایی متلاشی شد به گزارش سرویس حوادث ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و […]

مهاباد – بالویز ( سفیر) در راستای امنیت اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق و کلاهبرداری ، باند شبکه جعل و توزیع ارز خارجی در مهاباد شناسایی متلاشی شد

به گزارش سرویس حوادث ، پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و اسکناس خارجی و داخلی در سطح شهرستان مهاباد خبر داد.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در اجرای طرح مبارزه جدی با شبکه های جعل و توزیع اسکناس های رایج داخلی و ارزهای خارجی کاراگاهان پلیس آگاهی انتظامی مهاباد پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و رصد جامعه مجرمان حرفه ای و سابقه دار در این خصوص موفق به شناسایی و کشف آنها شدند.

تجاری با اعلام اینکه کاراگاهان پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات برنامه ریزی شده موفق به شناسایی شدند،اظهار داشت: شبکه سازمان یافته از جاعلین ارزهای خارجی و اسکناس های رایج داخلی بودند.

او اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شبکه موفق به کشف انواع و اقسام دستگاه های پیشرفته جعل اسکناس داخلی و ارزهای خارجی و کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی انواع و اقسام ارزهای خارجی (  دلار،  یورو، دینار ) و چک پول های یک میلیون ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی و … شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: بیش از دهها نوع دستگاه مخصوص جعل خارجی ، رنگ ها و انواع کاغذ های مخصوص چاپ کشف و ضبط شد.

تجاری افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و ۲ نفر از متهمان به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضائی احاله شد

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز -۹۹/۰۱/۰۱