مهاباد – بالویز ( سفیر) – به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، و در راستای حفظ سلامتی شهروندان ، ادارات استان کرمانشاه از روز شنبه شیفت بندی می شود به گزارش سرویس خبری اجتماعی ، پایگاه تحلیلی” بالویز “معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار کرمانشاه ، گفت : برابربخشنامه رئیس سازمان امور اداری […]
مهاباد – بالویز ( سفیر) – به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، و در راستای حفظ سلامتی شهروندان ، ادارات استان کرمانشاه از روز شنبه شیفت بندی می شود
به گزارش سرویس خبری اجتماعی ، پایگاه تحلیلی” بالویز “معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار کرمانشاه ، گفت : برابربخشنامه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ، تمامی تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی استان شیفت بندی خواهد شد
” افشین کریمی” اظهار داشت : شیفت بندی از روز شنبه در استان اجرایی و کارکنان به صورت شیفتی در محل کار حاضر می شوند
معاون توسعه و مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه ،افزود: شیفت بندی شامل کلیه کارکنان اجرایی ، به غیر از مدیران ، نهاد های و ادارات خدمات رسان ، بیمارستان ها ، و مراکز بهداشتی است
“کریمی ” با اشاره به اینکه باید ۵۰درصد از کارکنان در محل خدمت حضور داشته باشند ،گفت : کارکنانی که دارای بیماری های خاص هستند از طریق دور کاری می توانند انجام وظایف کنند
مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز /۹۸/۱۲/۱۵
در حال حاضر ۳ هزار و ۱۱۷ زنبورستان در سطح استان فعال هستند
لذا تمرکز توزیع بر متقاضیان زراعت چوب و کشتهای انبوه خواهد بود
طعم و مزه ترخینه بسته به نوع بلغور، نوع و میزان سبزیجات و نوع کشک، متفاوت است
یک مسیر ترانزیتی کلیدی
Δ