موزه کودک با حضورفاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشوردر ارومیه افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز به نقل از سایت استانداری آذربایجان غربی ،این موزه در کنار ساختمان اداری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع شامل بخش های متنوع آموزشی احداث شده است. پیمان آرامون در مراسم افتتاح این موزه که آقای فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز به نقل از سایت استانداری آذربایجان غربی ،این موزه در کنار ساختمان اداری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع شامل بخش های متنوع آموزشی احداث شده است.
پیمان آرامون در مراسم افتتاح این موزه که آقای فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشورنیز حضور داشت گفت:کودکان آیینه های روشن برای آینده هستند و آموزش و آگاهسازی و پرورش استعدادهای این نسل ، پویایی و پیشرفت کشور در سالهای آینده را موجب خواهد شد.
وی به نمونه های موفق ورود کودکان و نوجوانان در تعاملات اجتماعی اشاره کردو افزود:  در بحث کاهش حوادث رانندگی با اقداماتی که در جلب مشارکت اعضای خانواده ها و بویژه کودکان در قالب همیار پلیس انجام شد نتایج بسیار خوبی را شاهد شده ایم و از این ظرفیت می توان در سایر حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز برای اصلاح امور و اعتلای آن بهره برداری کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به حمایت های مدیران ارشد استانی در بسط و گسترش فضاهای فرهنگی و آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان دراستان افزود: در شورای فنی استان با احداث مجموعه آسمان نگری و نجوم ویژه کودکان و نوجوانان در ارومیه موافقت شده که با تخصیص اعتبار عملیات ساخت آن در سالجاری آغاز می شود.
پیمان آرامون در ادامه به ظرفیت های استان و شهر ارومیه در حوزه گردشگری پرداخت و گفت: با گسترش مجموعه موزه ها و معرفی فضاهای فرهنگی و تاریخی استان و شهر ارومیه زمینه توسعه صنعت گردشگری بیش از پیش فراهم شده و آثار تحولی این صنعت در رونق اقتصادی و معیشتی این خطه نیز نمایان می شود.
فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز دراین مراسم گفت:سرمایه های انسانی مصالح اصلی برای ساختن آینده پویا و پرنشاط است و باید با اصلاح نظام آموزشی، کودکان را در کنار درس و علم و آموزی به درستی پرورش داده و مهارتهای زندگی را به آنان آموخت .
وی افزود: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای انتقال این مهارت ها از آمادگی برخودار بوده و ظرفیت های لازم را برای این اهداف را ایجاد کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی بالویز /۹۸/۰۲/۱۶