صداوسیمای مرکز مهاباد در ماه مبارک رمضان با تهیه وتولید ویژه برنامه های متنوع تلویزیونی و رادیویی با مخاطبان همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد ،بهرام   قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد در رابطه با برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: «خوانی خودا (سفره الهی)» ویژه برنامه ی افطاری سیمای مرکز به تهیه کنندگی امیر ملاپور با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بالویز و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد ،بهرام   قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد در رابطه با برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: «خوانی خودا (سفره الهی)» ویژه برنامه ی افطاری سیمای مرکز به تهیه کنندگی امیر ملاپور با بخش ها و آیتم های متنوع هر شب قبل از اذان مغرب به مدت ۷۰ دقیقه مهمان ضیافت معنوی روزه داران است.

همچنین ویژه برنامه «پارشیو (سحری)» دیگر برنامه تلویزیونی است که در ماه مبارک رمضان هنگام سحری به تهیه کنندگی یونس سواره به مدت ۴۰ دقیقه از سیمای مرکز مهاباد تهیه  و پخش می شود.

وی همچنین افزود: صدای مرکز مهاباد هم با تولید برنامه های«ریژنه ی ره حمه ت»به تهیه کنندگی سعادت مرتضوی به مدت ۶۰ دقیقه ویژه لحظات پر برکت افطار و «شنه ی ره حمه ت» نیز به  تهیه کنندگی شایسته امیری به مدت ۶۰ دقیقه ویژه برنامه سحری می کوشد تا لحظاتی معنوی  و عرفانی را برای مخاطبین همیشگی خود فراهم آورد.

مدیر کل مرکز در ادامه اظهار داشت: ویژه برنامه سحری«نوای سحر» به زبان فارسی در طول این ماه مبارک هر شب به مدت ۸۰ دقیقه به تهیه کنندگی پریچهر زرین روی موج FM ردیف ۹/۹۹ مگا هرتز پخش می شود.

قوی بنیه تصریح کرد: پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم، ادعیه و مناجات، نیایش، سیره نبوی، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، قرآن شناسی، مباحث کارشناسی دینی، توصیه های پزشکی و بهداشتی، مسابقه، معرفی افراد موفق در عرصه های قرآنی، نخبگان و خیرین، تواشیح،‌ زندگی نامه و سرگذشت عارفان و سالکان و پخش اشعار عرفانی از بخش های این برنامه ها است.

گفتنی است مراسم جمع خوانی و ختم قرآن کریم به تهیه کنندگی بهمن مخودی نیز هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۲ الی۱۳ قبل از ظهر از مسجد جامع شهرستان به صورت زنده از شبکه مهاباد پخش خواهد شد و از ساعت ۱۸ الی ۱۹ همان روز بازپخش می گردد.

پایگاه خبری تحلیلی بالویز /۱۵/۰۲/۹۸

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)