جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد

مهاباد- بالویز ( سفیر) – جلال محمود زاده برای سومین بار با کسب رای از دیگر رقیبان نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی منتخب شد به گزارش سرویس خبری سیاسی پایگاه تحلیلی “بالویز ” رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهاباد ،اظهار کرد : جلال محمود زاده برای سومین  بار متوالی و با کسب ۳۶درصد از […]

مهاباد- بالویز ( سفیر) – جلال محمود زاده برای سومین بار با کسب رای از دیگر رقیبان نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی منتخب شد

به گزارش سرویس خبری سیاسی پایگاه تحلیلی “بالویز ” رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهاباد ،اظهار کرد : جلال محمود زاده برای سومین  بار متوالی و با کسب ۳۶درصد از آرای ماخوذه به عنوان نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی منتخب شد

” ایرج شجاعی ” افزود :مجموع ۵۳ هزار و ۶۴۵ رای ماخوذه، جلال محمودزاده با ۱۹ هزار و ۳۰۴ رای توانست بیشترین تعداد آرای این حوزه را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: سلام ستوده با ۹ هزار و ۴۱۹ رای، عبدالرحیم نوربخش با هفت هزار و ۶۳۲ رای، عثمان احمدی با پنج هزار و ۴۰۴ رای، رضا اسمعیلی با سه هزار و ۴۹۱ رای و مهناز ایروانی نیز با ۲ هزار و ۴۶۶ رای در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: سلیم احمدی‌افشار با یک‌هزار و ۶۴۳ رای، سیدمسعود مصطفایی با ۵۱۴ رای و منصور اسماعیل‌پور با ۱۸۱ رتبه‌های بعدی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص دادند.

فرماندار مهاباد بیان کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایات است.

به گفته شجاعی کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات نیز شکایت دارند، می‌توانند در مدت هفت روز از تاریخ امروز، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند.

جلال محمودزاده در دوره قبل نیز نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بود؛ وی همچنین در دوره هشتم نمایندگی مردم این شهرستان را برعهده داشت.

مهاباد/پایگاه خبری تحلیلی بالویز /۹۸/۱۲/۰۳

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)