مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد

جشن عاطفه‌ها در مهاباد با شعار “مشق همدلی” آغاز شد

جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مشق همدلی» طی یک ماه گذشته آغاز شد

مهاباد/بالویز/اجتماعی/مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد:خیّران مهابادی ۴۳ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

به گزارش سایت خبری بالویز«احمد نوذری» اظهار داشت:خیّران این شهرستان در جشن عاطفه‌ها امسال در مجموع ۴۳ میلیارد ریال کمک کردند که نسبت به سال قبل ۸۱ درصد افزایش داشته است.

« نوذری» افزود: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مشق همدلی» طی یک ماه گذشته آغاز شد. و در همین ارتباط شهروندان و خیّران با اهدای کمک‌های خود به کمیته امداد و سایر مراکز نیکوکاری زمینه خوشحالی دانش آموزان بی‌بضاعت را فراهم کردند.

وی اضافه کرد:این مبالغ به اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در قالب نوشت افزار،کیف و کفش سایر ملزومات در بین ۹۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی توزیع شده‌است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد ادامه داد: جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه گسترش حضور حداکثری خیّران و همچنین استفاده هدفمند منابع دولتی و مردمی برای تقویت بنیه تحصیلی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

«نوذری» بیان کرد: خیّران می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون حدود ۲ هزار حامی، کودکان دانش‌آموران یتیم و بدسرپرست را مورد حمایت مالی قرار دارند. و کمک‌های نقدی خیرین به صورت مستیقم به حساب بانکی آنان واریز می‌شود.

جشن عاطفه‌ها هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری صدا و سیما،آموزش و پرورش،سازمان دانش آموزی،سپاه و بسیج همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شهرستان مهاباد بیش از۱۲هزار ۵۰۰ نفر در قالب حدود ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر چتر حمایتی کمیته مداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۷/۱۸-۰۱:۰۱:۲۵/خبر ۴۵۱۶/کدخبر۲۱۳۳۳/ چ ۳۷۴/

رحیم بایزیدی
Latest posts by رحیم بایزیدی (see all)