رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد

مصرف روزانه بنزین در مهاباد به ۲۵۰ هزار لیتر رسید

تعداد نازل‌های شهرستان به ۸۰ نازل و ظرفیت ذخایر به ۷۹۴ هزار لیتر رسیده‌ است

مهاباد/بالویز/اقتصادی/رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد:مصرف روزانه بنزین در مهاباد به بیش از ۲۵۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش سایت خبری بالویز«محمود تیردادی»گفت:امسال بیش از ۴۸ میلیون لیتر بنزین در این شهرستان مصرف شده‌است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته‌است.

« تیردادی»اظهار داشت: با توجه به این آمار، متوسط روزانه مصرف بنزین در مهاباد به ۲۵۸ هزار لیتر می‌رسد که ۲۵ هزار لیتر بیشتر از سال گذشته‌است.

نامبرده اضافه کرد: در بخش نفت گاز (گازوئیل) امسال در مجموع ۳۵ میلیون و ۱۰۸ هزار لیتر مصرف‌شده که نسبت به سال قبل از آن تا حدودی برابری می‌کند.

«محمود تیردادی»بیان کرد: از مجموع نفت گاز (گازوئیل) مصرف‌شده بیشترین میزان به ترتیب به بخش اصناف، صنایع و کشاورزی اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: همچنین پنج هزار و ۲۸۵ لیتر نفت در حال توزیع بین روستا‌های فاقد گازرسانی‌بوده که براساس اولویت مناطق صعب‌العبور توزیع خواهد شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد از افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت بنزین در سطح شهر در راستای ارایه خدمات بهتر به رانندگان خبرداد.

او گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع، دارای سه سکو و ۱۲ نازل است. که توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده‌است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این جایگاه تعداد نازل‌های شهرستان به ۸۰ نازل و ظرفیت ذخایر به ۷۹۴ هزار لیتر رسیده‌است.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان قرار دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۷/۱۰-۰۲:۰۸:۵۲/خبر ۴۵۰۳/کدخبر۲۱۲۷۵/ س ۳۶۰/

رحیم بایزیدی