اطلاعیه و اخطار

اطلاعیه فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد

در طول چند وقت اخیر بارها با این هنجارشکنان برخورد شده‌است

مهاباد/بالویز/اجتماعی/اطلاعیه فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در خصوص مسابقات کورس سواری اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش سایت خبری بالویز،فرماندهی انتظامی مهاباد در خصوص مسابقات کورس سواری و و هنجار شکنان اخطار داد.

سرهنگ “یوسف اشرفی” فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد‌‌‌؛ ضمن تقدیر و تشکر از حسن احساس مسئولیت شهروندان و رسانه های اجتماعی شهرستان بیان داشتند.

برابر خواسته و مطالبات مردمی، این انتظامی به  کسانی که در محلات مختلف شهر” پل سابلاغ” اقدام به مسابقات کورس سواری و بازی با جان خود و شهروندان می نمایند، اخطار داده می‌شود، که “خط قرمز پلیس برخورد قاطع با هنجار شکنان و مخلان نظم و حفظ امنیت و آرامش شهروندان است”.

«سرهنگ اشرفی» افزود:در طول چند وقت اخیر بارها با این هنجارشکنان برخورد شده‌است. که این بار به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار با هماهنگی دادستانی محترم،با تمام توان یگان های انتظامی در محل حاضر و اقدام به برخورد با هنجارشکنان خواهد نمود. و برابر قانون، متخلفین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و خودرو یا موتورسیکلت آنان تا ۶ ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد در پایان بیان داشتند: از طریق رسانه‌های جمعی به  این عزیزان اخطار داده‌می‌شود از هرگونه اقدامی که منجر به سلب آسایش شهروندان می شود به جد خوداری نمایند.

والدین محترم مراقب اعمال و رفتار هیجانی نوجوانان و جوانان خود باشند تا خدای ناخواسته دچار حوادث تلخ و ناگوار نشوند.

از شهروندان خواهشمندیم این فرماندهی را در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برابر قانون که همانا نتیجه اش آرامش، آسایش و امنیت شماست، یاری نمایید.

شنبه ٢٧ مردادماه سال ١٤٠٣
معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۵/۲۸-۰۱:۳۰:۴۵/خبر ۴۴۴۴/کدخبر۲۱۰۲۷/ی ۳۰۲/