فرماندار ویژه مهاباد

افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی مهاباد

نسبت به سال گذشته به ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال رسیده‌ است

مهاباد/بالویز/اقتصادی/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد: اعتبارات عمرانی مهاباد ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش سایت خبری بالویز«حسن عباسی» گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال رسیده‌است.

وی اظهار کرد:این سهم از اعتبارات‌شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان،ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور،سه درصد نفت و گاز و ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده‌اختصاص یافته‌است.

«عباسی» ادامه داد:این اعتبارات در قالب۱۰۴پروژه عمرانی در بین دستگاه‌های اجرایی توزیع‌ خواهد شد و در طول‌سال نیز با توجه به نیاز امکان افزایش آن وجود دارد.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: اعتبارات امسال براساس پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی آنها ۵۰ درصد‌بوده و یا امکان تکمیل در سال جاری را دارند، اولویت بندی شده‌است.

«عباسی»بیان کرد: بودجه‌های ویژه دیگری نیز شامل‌اعتبارات توزیع‌نشده، اعتبارات‌ملی و همچنین منابع مالی در نظر گرفته‌شده در جریان سفر استاندار به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید پیگیر پروژه های خود در راستای تخصیص کامل اعتبارات باشند و با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کنند،برخورد خواهد شد.

«عباسی» اضافه کرد: سال گذشته نیز در مجموع یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۱۰۱ پروژه به این شهرستان اختصاص یافته‌بود که حدود ۷۵ درصد آن تخصیص یافت.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان قرار دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۴/۲۸-۰۱:۰۰:۰۰/خبر ۴۳۴۹/کدخبر۲۰۸۰۳/ چ ۱۸۹/