رضا عباسی

فروش بیش از دو هزار بلیت در گیشه سینمای شهر بوکان

تنهای سینمای بوکان پس از ۲۰ سال در آذر ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد

مهاباد/بالویز/هنری/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان از فروش بیش از ۲ هزار بلیت در گیشه سینمای این شهرستان طی دو هفته خبر داد.

به گزارش سایت خبری بالویز«رضا عباسی»گفت:همزمان با اکران فیلم‌ها در سینماهای سراسر کشور طی۲هفته گذشته بیش از۲هزار بلیت در گیشه سینمای این شهرستان به فروش رفته‌است.

«عباسی» اظهار کرد:هم اکنون سه فیلم «خجالت‌نکش ۲» با موضوع کمدی و اجتماعی «تگزاس۳»با موضوع کمدی و «مست عشق» با موضوع تاریخی و عاشقانه همزمان با سراسر کشور اکران می‌شود.

وی اضافه کرد: فیلم‌های اکران‌شده به صورت روزانه و در چهار سانس از ساعت ۱۶ تا ۱۸، ۱۸ تا ۲۰، ۲۰ تا ۲۲ و ۲۲ تا ۲۴ شب در سینمای بوکان اکران خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: تنهای سینمای بوکان پس از ۲۰ سال از آذر ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز و استقبال مردم و به ویژه جوانان از آن قابل توجه بوده‌است.

عباسی افزود: همچنین در برخی از روزها نیز با اعلام قبلی بلیت در سینما بوکان به صورت نیم‌بها عرضه می‌شود.

بوکان با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای فرهنگی جنوب آذربایجان غربی است.

به گزارش سایت خبری بالویز،سینما رسانه‌ای است نافذ که در بسیاری از کشورها برای بسترسازی و عملیاتی کردن برنامه‌ها و راهبردهای کلان ملی و بین المللی از این رسانه بهره‌گیری می‌کنند.

سینما یکی از عناصر فرهنگی در کشورها به شمار می رود که نقش مهمی در اوقات فراغت و یکی از زیر ساخت های فرهنگی و هنری یک کشور است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۴/۱۴-۰۶:۰۸:۴۸/خبر ۴۳۱۹/کدخبر ۲۰۶۳۶/ پ ۱۶۹/