انتخاب_چهاردهم

رهبر انقلاب رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به صندوق انداختند/فیلم

این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است

مهاباد/بالویز/سیاسی/رهبر انقلاب اسلامی جهت انجام فرآیند اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم وارد حسینیه امام خمینی(ره) شدند.

به گزارش سایت خبری بالویز،رهبر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به صندوق انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشتند:دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

رهبر انقلاب پس از حضور در انتخابات فرمودند:برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سال ها و بالاترین برکات را مسئلت می کنم.

روز انتخابات برای ما ایرانی ها،روز نشاط و شادی است،به خصوص وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است که چند سال آینده کشور با این انتخاب مردم تعیین می شود.

لکن یک موضوع بسیار مهمی در کنار این است و آن حضور پرشور مردم و افزایش و کسرت رای دهندگان است،این برای جمهوری‌اسلامی یک نیاز قطعی است.

اسم جمهوری اسلامی،حاکی از این است که در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده است بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام و عزت و آبرو جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

برای این است که ما توصیه می کنیم مردم عزیزمان مسئله حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.

وجهی برای تردید وجود ندارد،کار آسانی است که نتایج مهمی دارد،چرا انسان برای انجام کاری که خرج و زحمت و فشاری ندارد ولی فواید زیادی دارد تردید داشته باشد.

امیدوارم خدای‌متعال برای این کشور بهترین و مفیدترین گزینش را مقدر کند و سال‌های آینده سال‌های خوب و مطلوبی باشد و مردم از گزینش‌ خودشان راضی باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۴/۰۸-۱۱:۰۰:۰۰/خبر ۴۳۰۶/کدخبر۲۰۵۴۵/ ج ۱۵۶/