فرماندار مهاباد

خیابان های پر ترافیک مهاباد به دوربین مجهز می‌شود

احداث پلیس‌ راه‌ مهاباد به عنوان یکی از مطالبات‌ شهروندان مطرح‌ بوده است

‌مهاباد/بالویز/اجتماعی/ فرماندار ویژه مهاباد گفت:خیابان های پرترافیک مهاباد به دوربین مجهز می‌شود.

به گزارش سایت خبری بالویز«حسن عباسی» اظهار داشت:در کنار این امر،باید زمینه کاهش ترافیک شهری با انتقال برخی مشاغل پرتردد فراهم شود.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: اعمال قانون و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی با استفاده از ابزار هوشمند دوربین در معابر شهری به عنوان امری مهم در شهرهای بزرگ دنیا و کشور اجرایی شده‌است.

وی با تاکید بر تسریع و تکمیل پروژه‌های احداث پارکینگ اضافه کرد:بخش عمده شهر طی ۲ ماه آینده تحت پوشش دوربین‌های ترافیکی قرار خواهد گرفت.

«عباسی» با اشاره به بروز برخی مشکلات برای زمین واگذارشده از طرف خیّر جهت احداث پلیس راه مهاباد اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده در اسرع وقت نسبت به تعیین مکان جدید و احداث ساختمان اقدام شود.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: تا مکان یابی و احداث آن،دفتر پلیس راه مهاباد در ساختمان سه راهی دارلک به منظور ارایه خدمات مستقر خواهد شد.

«عباسی» افزود:احداث پلیس‌راه‌مهاباد به عنوان یکی از مطالبات‌شهروندان مطرح‌بوده که با احداث آن دیگر نیازی به مراجعه به شهرهای اطراف برای پیگیری امور نخواهد بود.

وی از استقرار مرکز شماره‌گذاری در شهرک‌صنفی این‌شهر خبر داد و افزود:با انتقال این‌مرکز و عزیمت‌مشاغل‌مزاحم از جمله‌نمایشگاه‌های خودرو نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهد‌شد.

مهاباد از جمله شهرهای پرجمعیت آذربایجان‌غربی است که با توجه به خودروهای‌زیاد،روند ترافیک به‌ویژه در محدوده مرکزی آن روز به روز در حال افزایش است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۳/۳۱-۰۲:۱۷:۵۵/خبر ۴۲۹۲/کدخبر۲۰۴۸۲/ پ ۱۴۲/