انتصاب

انتخاب روسای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان غربی

تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد

مهاباد/بالویز/سیاسی/طی احکامی جداگانه روسای ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در آذربایجان غربی معرفی شدند.

به گزارش سایت خبری بالویز،طی احکامی جداگانه روسای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان غربی منصوب شدند.

«علیرضا رادفر» رییس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی شد.

«علیرضا رادفر» با حکم رییس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان،به عنوان رییس ستاد این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی منصوب شد.

علی عبدالعلی‌زاده رییس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در حکمی علیرضا رادفر را به عنوان «رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی» منصوب کرد.

رادفر از مدرسین دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی است که در کارنامه فعالیت‌های وی در دولت‌های گذشته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی و فرمانداری ماکو، سلماس و شاهین‌دژ دیده‌می شود.

«خرم نیا» به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان‌غربی معرفی شد.

«خرم نیا»

مسعود خرم‌نیا به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی معرفی شد.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی سعید جلیلی در آذربایجان‌غربی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی «مسعود خرم‌نیا» و همچنین برخی دیگر از اعضای ستاد او در استان آغاز شد.

خرم‌نیا سیاستمدار اصولگرای آذربایجان‌غربی و دانش آموخته مقطع دکترای مدیریت است.

وی، فرماندهی انتظامی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان به همراه فرماندهی گردان نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

رییس ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» در آذربایجان‌غربی معرفی شد.

"محمد خلیل‌پور"

“محمد خلیل‌پور”

عضو شورای شهر ارومیه به عنوان رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی «محمدباقر قالیباف» در استان آذربایحان‌غربی معرفی شد.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان‌غربی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی “محمد خلیل‌پور” به عنوان رییس‌ستاد انتخاباتی این نامزد وارد فرآیند اجرایی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیل‌پور که با حکم حمزه صفربیگی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در کشور مسئولیت‌ستاد انتخاباتی این نامزد در آذربایجان‌غربی را بر عهده گرفت، هم‌اکنون عضو شورای شهر ارومیه است.

او دکتری زبان ادبیات فارسی از دانشگاه ارومیه دارد و سه دوره به عنوان نماینده مردم در صحن شورای شهر را در کارنامه اجرایی‌اش دارد.

 مصطفی پورمحمدی،مسعود پزشکیان،سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۳/۲۶-۰۱:۰۰:۰۰/خبر۴۲۸۶/کدخبر۲۰۴۳۳/ش ۱۳۶/