صلاح کردستانی

به زودی بازارچه های محلی در مهاباد راه اندازی می شود

قرار است این بازارچه تا آخر خرداد ماه امسال در پایانه مسافری جنوب شهر راه اندازی شود

مهاباد/بالویز/اقتصادی/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان مهابادگفت:بازارچه محلی برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی در مهاباد راه اندازی می شود.

به گزارش سایت خبری بالویز«صلاح کردستانی» افزود:بازارچه محلی برای عرضه و فروش محصولات مشاغل‌خانگی در مهاباد و کارگاههای تولید خرد در مهاباد راه‌اندازی می‌شود.

معاون‌سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان‌مهاباد اظهار داشت:مهاباد تا ۴۰ روز آینده‌صاحب بازارچه ای محلی برای‌عرضه و فروش محصولات مشاغل‌خانگی و کارگاههای تولیدی خرد می‌شود.

«صلاح کردستانی» عنوان کرد:۵۰ درصد اقدامات مربوط به ایجاد بازارچه های محلی مهاباد انجام شده‌است.

وی ادامه داد: قرار است این بازارچه تا آخر خرداد ماه امسال در پایانه مسافری جنوب شهر راه اندازی شود.

در این نشست همچنین مقررشد:تا ۲۰روز آینده،زمینهای‌مورد نیاز برای‌ایجاد غرفه‌های جدید‌کسب و کارهای‌کوچک در پنج‌نقطه شهر توسط اداره‌راه و شهرسازی‌شناسایی و به شهرداری معرفی شود.

ساماندهی و سوق‌دادن غرفه های مستقر در بلوار پرستار و شهرک کارمندان به بازارچه های محلی و ارائه خدمات مطلوب در این بازارچه ها به منظور ثبات و یکسان سازی قیمتها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

به گزارش سایت خبری بالویز،بازارهای محلی در واقع نهادهایی سنتی هستند که در گذر زمان متحول‎‌شده و شکل کنونی خود را یافته‌اند.

فضایی که تعاملات اجتماعی را در بستر خود پذیرا‌شده و به عنوان استخوان‌بندی اصلی شهر مکان تبلور کالبدی فضایی روابط تولیدی در معنای گسترده‌ بوده‌است.

در این بازارها مشاغل مختلف در مغازه ها به صورت پیوسته و متصل به یکدیگر فضایی ایجاد می‌کنند.

همچنین در این بازارچه‌ها خریدار می‌توانداجناس مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت تهیه کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۲/۲۲-۰۸:۲۵:۱۰/خبر۴۲۲۶/کدخبر۲۰۲۳۶/ ش ۷۸/