هیچ مسابقه ای در فضای سربسته ورزشی مهاباد برگزار نمی شود

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،گفت:به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از این بیماری هیچ مسابقه ای در فضای ورزشی سربسته در مهاباد برگزار نمی شود. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور”اظهار داشت:در راستای پیشگیری و حفظ سلامت ورزشکاران ماهانه بیش از ۲۰۰ بازرسی از اماکن ورزشی مهاباد انجام می شود . […]

هیچ مسابقه ای در فضای سربسته ورزشی مهاباد برگزار نمی شود

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،گفت:به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از این بیماری هیچ مسابقه ای در فضای ورزشی سربسته در مهاباد برگزار نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور”اظهار داشت:در راستای پیشگیری و حفظ سلامت ورزشکاران ماهانه بیش از ۲۰۰ بازرسی از اماکن ورزشی مهاباد انجام می شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،افزود:با همکاری شبکه بهداشت و درمان مهاباد ۶ مورد بازرسی مشترک صورت گرفت که در این راستا ۴ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه تست کرونا ازکلیه همکاران انجام شده است،عنوان کرد:هزینه بیمه ورزشی ، ورزشکاران از طریق کارت خوان صورت می گیرد.

“مصطفی پور”با بیان اینکه مسابقات سنگنوردی استان به دلیل انفرادی بودن در این شهرستان برگزار شد،گفت: تمامی مسابقات بومی و محلی و دسته جمعی در این شهرستان تعطیل است.

مهاباد/ پایگاه خبری بالویز / ۹۹/۱۲/۰۹ – ۰۸:۱۱:۵۴ / کد خبر ۲۳۸۵ / ش