خودروی سواری حاوی مواد مخدر در مهاباد توقیف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:عوامل ایست بازرسی سه راهی دارلک خودروی سواری حاوی مواد مخدر راتوقیف کردند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار داشت:یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حاوی یک کیلوم و۵۰۰گرم مواد مخدر از جنس تریاک بود،توقیف کردند. “سرهنگ توحیدی”افزود:عوامل ایست و بازرسی سه راهی دارلک هنگام کنترل و […]

خودروی سواری حاوی مواد مخدر در مهاباد توقیف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:عوامل ایست بازرسی سه راهی دارلک خودروی سواری حاوی مواد مخدر راتوقیف کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار داشت:یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حاوی یک کیلوم و۵۰۰گرم مواد مخدر از جنس تریاک بود،توقیف کردند.

“سرهنگ توحیدی”افزود:عوامل ایست و بازرسی سه راهی دارلک هنگام کنترل و پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در حال تردد از سمت شهرستان ارومیه به مهاباد بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

“توحیدی” تصریح کرد:در بازرسی از خودروی متوقف شده، یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد،افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۵-۰۸:۱۰:۲۱/کدخبر ۲۳۷۲/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)