اصناف مهاباد ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

  مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:جهت پیشگیری موج چهارم و مبارزه با کرونا ویروس ،اصناف مهاباد ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمدجهین”در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در مهاباد،اظهار داشت:ابلاغیه کتبی برای کلیه اصناف مهاباد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی ارسال شده است. رئیس اداره صمت مهاباد،افزود:واحد های صنفی […]

 

اصناف مهاباد ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:جهت پیشگیری موج چهارم و مبارزه با کرونا ویروس ،اصناف مهاباد ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمدجهین”در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در مهاباد،اظهار داشت:ابلاغیه کتبی برای کلیه اصناف مهاباد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی ارسال شده است.

رئیس اداره صمت مهاباد،افزود:واحد های صنفی شهرستان نسبت به عدم ارائه خدمات رسانی به افراد بدون ماسک خوداری کرده و نیاز است مواد ضدعفونی را در دسترس مراجعه کنندگان قرار دهند.

“محمد جهین” با اشاره به اینکه هر نوع تخطی و بی توجهی نسبت به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موجب پلمپ واحد خواهد شد،بیان کرد:همیاری و همکاری مردم می تواند موجب کاهش این بیماری و جلوگیری از موج چهارم ویروس کرونا در این شهرستان باشد.

وی گفت:بیشترین آمار تخلفات واحد های صنفی در سال جاری مربوط به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بوده است.

رئیس اداره ،صنعت،معدن،تجارت مهاباد ضمن تقدیر از صاحبان تالارهای پذیرایی این شهرستان،تصریح کرد: تعطیلی و حرکت خودجوش صاحبان تالارهای پذیرایی در مهاباد جهت سلامت شهروندان و کاهش این بیماری ستودنی است.

از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس در مهاباد ۶هزار و ۷۵۵نفر مبتلا به کرونا ویروس مثبت ،و ۳۲۵نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۲-۱۵:۵۵:۱۲/ش