هر نوع عادی نگاری موجب افزایش خطر کرونا در مهاباد می شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:نزدن ماسک و هر نوع عادی نگاری از طرف مردم موجب افزایش خطر موج چهارم کرونا در مهاباد می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو ” در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:کرونا جهان را وارد […]

هر نوع عادی نگاری موجب افزایش خطر کرونا در مهاباد می شود

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:نزدن ماسک و هر نوع عادی نگاری از طرف مردم موجب افزایش خطر موج چهارم کرونا در مهاباد می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو ” در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:کرونا جهان را وارد زندگی ای تازه کرده است که تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان با آن مبارزه کرد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،با اشاره به اینکه وارد شدن به محدوده رنگبندی زرد یک هشدار است ،افزود:استفاده نکردن مردم از ماسک و رعایت نکردن دیگر موازین و پروتکلهای بهداشتی، زنگ خطری است که تمامی تلاش مجموعه بهداشت و درمان را از بین می‌برد.

وی تصریح کرد:نظارت‌ها به صورت جدی و با حساسیت بیشتری باید ادامه داشته باشد تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی و روند فاصله‌گذاری اجتماعی به نحو موثرتری انجام شود.

“عارف خدلو” ادامه داد:در این برهه حساس که در پیک شیوع این ویروس هستیم برگزاری هرگونه مراسم و تجمع می‌تواند خطر جبران‌ناپذیر در برداشته باشد و از مردم فهیم مهاباد درخواست داریم با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی مانع شیوع و خیزش پیک چهارم کرونا شوند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهاباد ۳۲۵نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۲/۰۱-۰۸:۰۰:۴۲/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)